»Veseli nas, da je žirija prepoznala izvirnost projekta, ki smo ga ustvarili za našega dolgoletnega naročnika. Še bolj smo se razveselili, ko smo si ogledali ostala nagrajena dela v tej kategoriji – gre namreč za presežke svetovnega formata.«
»Pri naslovnicah si nekateri ustvarjalci pogovorov želijo, drugi pa 'vidijo eno samo možnost in se nato dogovorijo znotraj tega'.«
»Procesa se lotim 'od znotraj navzven' – najprej vsebina, nato format knjige in razmislek o tisku, šele na koncu razmislek o naslovnici.«
»Na prvo naslovnico teleteksta sem uvrstila ljubljanski grad.«
»Dobra naslovnica mora biti obet knjige in interpretacija knjige hkrati, nagovarjati mora čustva in razum.«
»Naslovnica ali plakat nimata več funkcije izobraževanja, da bi se ob njem ustavil in premislil, o čem pripoveduje, ampak vse stavi na tisti moment, ki hipno pritegne.«
»Od vsega začetka sem si vsako knjigo zamislil kot celoten umetniški projekt … Že pri pisanju besedila imam v glavi ideje za grafiko in predvsem za naslovnico.«
»Anonimni bližnjiki, ki iz teh izbrušeno ogoljenih mikrookolij vznikajo, so liki, odprti v obče oziroma skupno, zato jih lahko bralec kreativno naseljuje z lastnimi izkušnjami, pretanjene moduse upora namreč nakazujejo brez neposredne političnosti.«
»Vsaka nova knjiga potrebuje drugačno obliko, ki povezuje vse pesmi, osrednji motiv, ki je kot refren v pesmi, ki se od časa do časa vrača in utrjuje celotno zgodbo.«
»Naslovnica je provokativna, to je posnetek iz leta 1919, takoj po koncu prve svetovne vojne, in samo poglejmo, v kakšnem stanju je bil takrat Aljažev stolp, ki je bil takrat star rosnih 24 let.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju